W.I.K. speelt voor het eerst sinds seizoen 2014/2015 nacompetitie
Voor het eerst sinds het seizoen 2014/2015 mag W.I.K. 1 - dik verdiend - aan de nacompetitie deelnemen. Daar waar in 2015 via deze extra kans van de zondag 3e naar de zondag 4e klasse KNVB werd gedegradeerd mag W.I.K. op 30 mei en bij winst op deze dag op 6 juni 2026 een mooi seizoen bekronen met promotie naar de zaterdag 4e klasse KNVB. Het wordt dus tijd dat de zogenaamde echte Wikkers opstaan en hun club tijdens deze spannende periode steunen d.m.v. hun aanwezigheid. Eerst dient er op…
