Reeds jarenlang organiseert Veteranen 1 - elk jaar in juni - een geweldig visweekend met alles erop en aan. UIteraard wordt er gevist, echter daarnaast wordt er vrij intensief gekaart en de dartbanen blijven ook niet onderbezet. Aan het eind van het driedaagse festijn - er wordt niets gedronken noch gegeten - vinden diverse prijsuitreikingen plaats. De prijzenkast werd dit keer voor circa twaalf prijswinnaars opengetrokken. Volgend jaar weer is het credo. 
