Lijkt het uw Zoon/Dochter leuk om bij ons AUTI- team te komen gaan voetballen en is de leeftijd tussen de 10/16 jaar neem dan contact op met Vv W.I.K. in het mooie zuiderpark 🖤🤍Weet dat er AUTI-voetbal is zodat ook deze kids gezellig met elk aareen balletje kunnen op het veld gaan trappen. Wij trainen op de woensdagen van 19.15 tot 20.15 en op de zondagen van 11.00 tot 12.00 uur. Om de 3 a 4 weken wordt een wedstrijd in de zaterdag AUTI-competitie gespeeld - met alleen Auti teams van andere clubs. Mischien tot snel. Wellicht leuk om te weten is dat ons W.I.K-AUTI-team in het seizoen 2025/2026 kampioen is geworden en grote toernooien heeft gewonnen.